BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 17 April 2011

rindu kan babah :(

rindu kan babah...
dulu mase ak kecik2 babah ngn mama jge ak...
bile ak sakit babah ngn mama jge ak..ckup rsau pasl ak...
tp skrg..ak jauh dr babah n dekat dgn mama...
skrg bile mama sakit ak jge mama cm ne mama jge ak dulu...
tp???
babah sakit ak x dpt jge dia cm ne dia jge ak...dlu ak selalu sakit kpla...time tu mama xde..babah pnye risau smpai bawak ak pg hospital mlm2 naik moto..sambil bwk moto dia pengang ak takut jtuh...tp skrg bile babah sakit ak x dpt wt cm ne dia wt kt aku dlu..sbb aku jauh dr mata dia..ak btul2 rindu kan babah...aku ngn mama teramat rindu kn babah...bile babah sakit kami xde kat sisi dia..dlu time babah sakit ak ngn mama sentiase jge dia...tp skrg kami jauh di mata babah..tapi kami tetap di aty babah..dan babah tetap d aty kami....babah adik rindu kan babah...adik nak balik jage babah..cm ne babah ssh jge adik dlu...:(
aku x lh lupe smua ni..dlu ak excden pth kaki mama tkut nk g thu babah sbb xnk babah risau,,time tu babah kt joho..tp abg aku yg g thu..babah cepat2 lek..n trs g hspital..mse tu mama n babah tido hspital jge ak..tp skrg bile babah msuk hspital ak n mama x dpt jge dia..:(
aku rindu kan babah..ismail rzali...:(
ni gambar sebelum dan selepas aku tinggal kan babah.....lain kan babah dulu ngn babah sekarang....
nampak sangat perubahan dia...ak betul2 rindu kan babah..dlu ak selalu masak kn tok babah..hantar ambik babah keje..x kire waktu....aku beruntung dapat babah cam ni...babah seorang yg tabah..dia x henti2 cari duit tok ank isteri dia...walaupon dia x chat dia ttp keje tok bg anak2 dia mkn...hebat kan babah nadea...tapi babah sakit...ari tu babah masuk hospital..sebab kne demam denggi...sekarang sakit darah beku dalam badan babah dtg balik...cian kan babah nadea...nadea nak balik malaysia...nadea nk jge babah..tp apa kan daya nadea...nadea x ckup duit nak lek,...tambang mahal..g pon bukan senang nk lek...kalau kowng kt tempat nadea skrg..kowg akn ase pe yg nadea ase...nadea mmg rapat ngn babah n mama....nadea x pnh pisah ngn depa dr kecik lg...dlu nadea dok jauh ngn mama..skrg nadea dok jauh ngn babah lak...ya allah nadea rndu kan family nadea....nadea x nk dok jauh2 ngn family nadea....nadea rindu babah.....nadea nak jge babah...:(

No comments:

Post a Comment